nagrzewnice master elektryczne


Swój wynalazek nazwał "gorącą skrzynką" i

Powszechnie uważa się, że centralne ogrzewanie wynaleźli starożytni Rzymianie (hypocaustum). Jednak z dochodzenia przeprowadzonego przez elektrociepłownię z Samary (południowo-zachodnia Rosja) wynika, że pierwszy grzejnik został zamontowany w roku 1855 w Sankt Petersburgu. Wynalazcą był Franz San Galli (urodzony w Prusach, w Kamieniu Pomorskim (Kammin), lecz mieszkający w Rosji Niemiec pochodzący z rodziny o włoskich korzeniach). Swój wynalazek nazwał "gorącą skrzynką" i opatentował w Niemczech i USA.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Grzejnik


Atuty kotła olejowego

nagrzewnice master elektryczne

Chociaż jak do tej pory najpopularniejszym rozwiązaniem w dziedzinie ogrzewania w budownictwie jednorodzinnym są kotły na węgiel i innego rodzaju paliwo stałe, a także kotły gazowe, to jednak z roku na rok coraz większe znaczenie mają piece olejowe. Jak się okazuje, ta technologia jest bardzo ekologiczna i produkowane obecnie, zaawansowane technologicznie kotły umożliwiają spalanie oleju bez szkód dla środowiska. Jest to bardzo ważne, ponieważ z roku na rok ekologia odgrywa coraz istotniejszą rolę w naszym życiu i coraz surowsze są kary za emisję zanieczyszczeń do atmosfery. Piec na olej nie wymaga również obsługi, więc mieszkaniec domu zaopatrzonego w taki rodzaj kotła może przeznaczyć czas na inne obowiązki czy rozrywkę.


Obsługa klientów firm grzewczych

Obsługa klientów firm grzewczych prowadzona jest na różne sposoby. Oczywiście podstawową formą prowadzenia takiej obsługi jest osobisty kontakt nawiązywany podczas wizyty w konkretnym sklepie. Podczas takiej wizyty można dokładnie wypytać o wszystkie szczegóły montowanego systemu grzewczego. Jednak korzystając z takiej formy kontaktu ze sklepami grzewczymi trzeba dostosować się do godzin ich otwarcia i samych dni tygodnia w których one funkcjonują. Pomiędzy takimi godzinami można korzystać z usług internetowych udostępnianych przez firmy grzewcze, które prowadzą strony internetowe. Zdarza się również, że większe firmy potrafią nawiązywać kontakt telefoniczny z klientem poza godzinami ich pracy.


Dodane: 26-03-2019 09:38